Soffbord med världskarta

Den här bordsskivan hittade jag på en loppis i somras. Benen som satt på passade inte alls ihop med skivan utseendemässigt och ett av dem var sönder. Men jag tyckte skivan var så fin så jag köpte det i alla fall. Sedan nån vecka senare så var jag på en annan loppis och hittade ett soffbord med en glasskiva och ben av metall. Jag köpte bordet men tog bara benen med mig hem och skruvade fast dem på min bordsskiva. Jag tycker de blev jätte fina ihop! Nu ska jag bara riva bort träfanéren och sätta på ny för den är lite vattenskadad, så blir bordet som nytt... eller nästan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS
bloglovin Bloglovin'
Om mig
En 25 årig tjej som tycker det är kul med inredning och att pyssla. Är väldigt kreativ och har oftast fler idéer på saker som jag skulle vilja skapa än jag hinner med att uträtta. Jag heter Lina och bor tillsammans med min lilla familj som består av min sambo Niklas, vår dotter Lava 1 år och vår hund Goredon.