Scott Pilgrim vs. the World

Idag har vi tittat på en film som heter "Scott Pilgrim vs. the World". Det var en av de bästa filmer jag har sett, jag förstår inte att vi inte har hört talas om den tidigare för det var bara en tillfällighet som gjorde att vi hittade den. Den handlar i korta drag om en kille som måste kämpa för att få vara tillsammans med sin drömtjej. Nu låter det som om det skulle vara något slags smörigt kärleksdrama men det är det verkligen inte. Jag skulle nog snarare placera den i genrerna komedi och action. Den har många riktigt bra specialeffekter och den är inte lik någon annan film jag har sett. Väldigt speciell. Dessutom spelar Michael Cera huvudrollen och honom har jag hittills bara sett i bra filmer.



Kommentarer
Postat av: Niklas

Kanske bästa filmen någonsin. Får friska upp mitt minne med att se dom andra kandidaterna.

2010-11-14 @ 13:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS
bloglovin Bloglovin'
Om mig
En 25 årig tjej som tycker det är kul med inredning och att pyssla. Är väldigt kreativ och har oftast fler idéer på saker som jag skulle vilja skapa än jag hinner med att uträtta. Jag heter Lina och bor tillsammans med min lilla familj som består av min sambo Niklas, vår dotter Lava 1 år och vår hund Goredon.