Teaterkikare?

Den här kikaren köpte jag på en auktion för 40 SEK. Min mamma spekulerade i huruvida det kunde vara en teaterkikare och om man googlar teaterkikare och kollar på bilderna så ser det faktiskt ut som att det kan vara det. Jag vet inte hur gammal den kan vara men glasen är ganska smutsiga och man ser suddigt i den. Det som ser ut som glitter i kanten verkar vara lim eller något. Jag vet inte riktigt vad den där snurrgrejen som man ställer in skärpan med är gjord av, det skulle kunna vara trä. Resten är metall och läder. Otroligt söt är den i alla fall och den passar perfekt i min bokhylla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS
bloglovin Bloglovin'
Om mig
En 25 årig tjej som tycker det är kul med inredning och att pyssla. Är väldigt kreativ och har oftast fler idéer på saker som jag skulle vilja skapa än jag hinner med att uträtta. Jag heter Lina och bor tillsammans med min lilla familj som består av min sambo Niklas, vår dotter Lava 1 år och vår hund Goredon.