Råtta på vinden

Vi bor på översta våningen i vårt hyreshus så över oss är det någon slags vind eller något. Både i går natt och nu ikväll när jag nattade Lava så har jag hört en råtta springa omkring där uppe ovanför vårat sovrum! Inte för att jag egentligen har något emot råttor, de är ju ganska söta och jag har haft råttor som husdjur, men det är faktiskt ganska obehagligt att höra den kila omkring där uppe. Tänk om den tar sig ner och kommer och gnager på Lava när hon sover eller något. Jag har faktiskt hört en historia om en liten bebis som blev gnagd i huvudet av en mus när den låg i sin spjälsäng. Eller tänk om den biter av någon elektisk ledning, det är ju faktiskt farligt. Får nog ta ett snack med hyresvärden på måndag.


Kommentarer
Postat av: Niklas

JAg har hört någon story om någon råtta i en pizza.

2010-11-07 @ 11:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS
bloglovin Bloglovin'
Om mig
En 25 årig tjej som tycker det är kul med inredning och att pyssla. Är väldigt kreativ och har oftast fler idéer på saker som jag skulle vilja skapa än jag hinner med att uträtta. Jag heter Lina och bor tillsammans med min lilla familj som består av min sambo Niklas, vår dotter Lava 1 år och vår hund Goredon.