Sagan om Lavas promenad

Det här är Lava. Hon är ute på promenad med sin gåvagn. Lava hittar många fina löv på marken. De bästa löven är de som ligger i blöta vattenpussar. När Lava vill plocka upp ett löv ur en vattenpuss så väljer hon bara de finaste löven och det är uteslutande de som ligger mitt i vattenpussarna där det är som djupast. Lava har fått syn på ett löv som hon tycker om och går ut i vattenpussen med sin lilla gåvagn som stöd och sen böjer hon sig så långt ner hon bara förmår. Men det är svårt att nå ner till marken så Lava måste sätta sig på rumpan mitt i vattenpussen. Nu har Lava fått lövet i handen! Det är ett väldigt fint löv. Undrar vad det smakar...

Kommentarer
Postat av: Medinastyle

naww så sööt:D

2010-10-31 @ 14:33:16
URL: http://medinastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 RSS
bloglovin Bloglovin'
Om mig
En 25 årig tjej som tycker det är kul med inredning och att pyssla. Är väldigt kreativ och har oftast fler idéer på saker som jag skulle vilja skapa än jag hinner med att uträtta. Jag heter Lina och bor tillsammans med min lilla familj som består av min sambo Niklas, vår dotter Lava 1 år och vår hund Goredon.